Procedury obsługi pacjenta – o czym trzeba pamiętać przy ich tworzeniu
Pracownicy rejestracji przychodni czy szpitala na co dzień działają w środowisku mocno obwarowanym przepisami. Ma to duży wpływ na komunikację z pacjentem i kwestie związane z jego obsługą. Sprawdź, na jakie kwestie prawne należy zwracać uwagę, tworząc procedury obsługi pacjenta w rejestracji?
- W rejestracji placówki medycznej natłok przepisów wymaga bardzo świadomego poruszania się od strony prawnej pracowników mających kontakt z pacjentem.
- Dlatego też opracowując procedury obsługi pacjenta w rejestracji, trzeba brać pod uwagę czynnik prawny, który bezpośrednio wpływa na jakość obsługi pacjenta.
- Pracownik rejestracji musi być świadomy regulacji, które wpływają na jego pracę, w tym na obsługę pacjenta.
- Czytaj więcej na temat obsługi pacjenta w dokmed24.pl»
Dołącz do prenumeratorów magazynu
Dokumentacja Medyczna w Praktyce
Zyskujesz:
- ✔ Magazyn w wersji papierowej i e-wydania
- ✔ Alert E-zdrowie
- ✔ Porady email od eksperta
- ✔ Gotowe wzory dokumentów
- ✔ Udział w webinarach
Logowanie