Każdy wpis do dokumentacji medycznej wymaga opatrzenia podpisem. Wraz z elektronicznym przetwarzaniem danych od podpisu wymaga się, aby przybrał on formę elektroniczną. Sprawdź, w jaki sposób uwierzytelniania wybrać, aby spełnić wymogi prawne.
Z e-booka dowiesz się:
- jakie wymogi prawne musisz spełnić w zakresie uwierzytelniania wpisów w e-dokumentacji, z uwzględnieniem najnowszej nowelizacji ustawy o systemie informacji w ochronie zdrowia, która obowiązuje od 18 kwietnia 2018 r.,
- jak skorzystać z niedawno wprowadzonej możliwości podpisywania dokumentacji z wykorzystaniem sposobu potwierdzania pochodzenia i integralności danych dostępnego w systemie teleinformatycznym udostępnionym bezpłatnie przez ZUS
- jakie są zasady wydawania i korzystania z podpisu elektronicznego
- jakie masz obowiązki, gdy już wybierzesz dostawcę podpisu elektronicznego i ile to kosztuje
- jaka jest przewaga i jak korzystać z profilu zaufanego na platformie ePUAP