E-zwolnienia – 17 najczęstszych pytań i odpowiedzi
Znasz już zasady wystawiania i obsługi e-zwolnień. Nie oznacza to jednak, że w codziennej praktyce nie spotkasz się z sytuacjami nietypowymi. Jakie problemy występują najczęściej i jak sobie z nimi radzić?
- W jaki sposób poprawić e-zwolnienie? Czy trzeba poinformować pacjenta o korekcie?
- Czy każde e-zwolnienie wymaga odrębnego podpisu, czy można to zrobić zbiorczo, na koniec dnia pracy?
- Czy muszę zgrywać i archiwizować e-ZLA, które wystawiłem?
- Co zrobić, gdy pojawi się komunikat, że płatnik składek nie ma konta na PUE ZUS?
- Które dane pacjenta będą automatycznie uzupełnione przez system?
- Kto poinformuje pacjenta o stwierdzeniu nieważności e-ZLA?
- Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w tekście.
- Czytaj też: Czy można skrócić bądź anulować zwolnienie lekarskie»
Dołącz do prenumeratorów magazynu
Dokumentacja Medyczna w Praktyce
Zyskujesz:
- ✔ Magazyn w wersji papierowej i e-wydania
- ✔ Alert E-zdrowie
- ✔ Porady email od eksperta
- ✔ Gotowe wzory dokumentów
- ✔ Udział w webinarach
Logowanie