Jak uniknąć błędów przy udzielaniu teleporad

/appFiles/site_125/images/autor/1oynupwBRTNWOef.jpeg

Autor: Patrycja Krótka

Dodano: 13 stycznia 2021
Jak uniknąć błędów przy udzielaniu teleporad

Podczas pandemii COVID-19 teleporada staje się standardem świadczenia usług medycznych. Poznaj najważniejsze zasady i obowiązki informacyjne, które musisz dopełnić, aby uniknąć sankcji.

Teleporady, czyli świadczenia zdrowotnego udzielanego na odległość przy użyciu systemów teleinformatycznych lub systemów łączności, może udzielać lekarz, pielęgniarka lub położna, zgodnie z zakresem swoich kompetencji. Mimo że treść rozporządzenia z 12 sierpnia 2020 r. w sprawie standardu organizacyjnego teleporady w ramach podstawowej opieki zdrowotnej (dalej: rozporządzenie o teleporadzie) reguluje standardy organizacyjne w ramach podstawowej opieki zdrowotnej (POZ), nic nie stoi na przeszkodzie, aby placówki, które realizują jedynie specjalistyczne leczenie, oraz te, które funkcjonują wyłącznie w formie prywatnej, skorzystały z opracowanych zaleceń.

Czytaj więcej na temat teleporad w dokmed24.pl»

Pozostało jeszcze 88% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu
Dokumentacja Medyczna w Praktyce

Sprawdź ofertę >>

Zyskujesz:

  • Magazyn w wersji papierowej i e-wydania
  • Alert E-zdrowie
  • Porady email od eksperta
  • Gotowe wzory dokumentów
  • Udział w webinarach