Jak uniknąć błędów przy udzielaniu teleporad

/appFiles/site_125/images/autor/Bg7iynYV1GjhAkf.jpeg

Autor: Patrycja Krótka

Dodano: 13 stycznia 2021
Jak uniknąć błędów przy udzielaniu teleporad

Podczas pandemii COVID-19 teleporada staje się standardem świadczenia usług medycznych. Poznaj najważniejsze zasady i obowiązki informacyjne, które musisz dopełnić, aby uniknąć sankcji.

Teleporady, czyli świadczenia zdrowotnego udzielanego na odległość przy użyciu systemów teleinformatycznych lub systemów łączności, może udzielać lekarz, pielęgniarka lub położna, zgodnie z zakresem swoich kompetencji. Mimo że treść rozporządzenia z 12 sierpnia 2020 r. w sprawie standardu organizacyjnego teleporady w ramach podstawowej opieki zdrowotnej (dalej: rozporządzenie o teleporadzie) reguluje standardy organizacyjne w ramach podstawowej opieki zdrowotnej (POZ), nic nie stoi na przeszkodzie, aby placówki, które realizują jedynie specjalistyczne leczenie, oraz te, które funkcjonują wyłącznie w formie prywatnej, skorzystały z opracowanych zaleceń.

Pozostało jeszcze 89 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Dokumentacja Medyczna w Praktyce"

Sprawdź ofertę »
Zyskujesz:
  • fachowe rozwiązanie Twojego problemu
  • alerty prawne na Twój e-mail
  • gotowe wzory dokumentów