Jak utworzyć konto na ePUAP dla placówki w celu komunikacji elektronicznej z NFZ

Wykorzystanie ePUAP będzie niezbędne do elektronicznej komunikacji z NFZ. Sprawdź, jak założyć konto na Platformie i z jakich funkcjonalności korzystać, aby usprawnić inne procesy w placówce, np. procesy przetwarzania dokumentacji medycznej.
Informatyzacja sektora ochrony zdrowia to nie tylko zapewnienie wymiany informacji i dokumentacji medycznej z wykorzystaniem Elektronicznej Platformy Gromadzenia, Analizy i Udostępniania Zasobów Cyfrowych o Zdarzeniach Medycznych (P1). To także wymóg elektronicznej komunikacji z NFZ z wykorzystaniem skrzynki podawczej na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP). Oto, co musisz zrobić.
Logowanie
Dołącz do prenumeratorów magazynu
"Dokumentacja Medyczna w Praktyce"
Sprawdź ofertę »
Zyskujesz:
- fachowe rozwiązanie Twojego problemu
- alerty prawne na Twój e-mail
- gotowe wzory dokumentów
Słowa kluczowe:
Profil Zaufany ePUAPPodobne artykuły
Zobacz również
Webinarium

Webinarium
