Jak utworzyć konto na ePUAP dla placówki w celu komunikacji elektronicznej z NFZ
Wykorzystanie ePUAP będzie niezbędne do elektronicznej komunikacji z NFZ. Sprawdź, jak założyć konto na Platformie i z jakich funkcjonalności korzystać, aby usprawnić inne procesy w placówce, np. procesy przetwarzania dokumentacji medycznej.
Informatyzacja sektora ochrony zdrowia to nie tylko zapewnienie wymiany informacji i dokumentacji medycznej z wykorzystaniem Elektronicznej Platformy Gromadzenia, Analizy i Udostępniania Zasobów Cyfrowych o Zdarzeniach Medycznych (P1). To także wymóg elektronicznej komunikacji z NFZ z wykorzystaniem skrzynki podawczej na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP). Oto, co musisz zrobić.
Dołącz do prenumeratorów magazynu
Dokumentacja Medyczna w Praktyce
Zyskujesz:
- ✔ Magazyn w wersji papierowej i e-wydania
- ✔ Alert E-zdrowie
- ✔ Porady email od eksperta
- ✔ Gotowe wzory dokumentów
- ✔ Udział w webinarach