Procedura postępowania w sytuacjach zagrożenia agresją słowną lub fizyczną ze strony pacjentów

Procedura postępowania w sytuacjach zagrożenia agresją słowną lub fizyczną ze strony pacjentów została opracowana, aby chronić pracowników ochrony zdrowia przed skutkami incydentów agresji. 

Dokument określa działania prewencyjne, takie jak szkolenia z technik deeskalacji, instalacja przycisków alarmowych czy monitoring wizyjny, a także wskazuje sposób reagowania w chwili zagrożenia i po jego wystąpieniu. 

Jasno zdefiniowane zasady odpowiedzialności oraz obowiązek regularnych aktualizacji i szkoleń sprawiają, że procedura zwiększa bezpieczeństwo personelu i pacjentów oraz pozwala skutecznie ograniczać ryzyko podobnych zdarzeń w przyszłości.

Pobierz Procedur ę post ępowania w sytuacjach zagrożenia agresją słowną lub fizyczną ze strony pacjent ów !

Dołącz do prenumeratorów magazynu
Dokumentacja Medyczna w Praktyce

Sprawdź ofertę >>

Zyskujesz:

  • Magazyn w wersji papierowej i e-wydania
  • Alert E-zdrowie
  • Porady email od eksperta
  • Gotowe wzory dokumentów
  • Udział w webinarach
Słowa kluczowe:
agresja pacjentów