Standard organizacyjny teleporady

/appFiles/site_125/images/autor/jwY01exmsd7rU5i.jpeg

Autor: Redakcja Portalu

Dodano: 15 marca 2021
Standard organizacyjny teleporady

Poinformowanie pacjenta podczas teleporady o tym, czy konieczna jest osobista wizyta u lekarza, zapewnienie poufności i bezpieczeństwa przy przesyłaniu cyfrowej dokumentacji medycznej, a także odpowiednie potwierdzenie tożsamości rozmówcy – to standardy organizacyjne zgodnie z przepisami muszą spełnić przychodnie. Pobierz plakat prezentujący standard teleporady w POZ.

Pozostało jeszcze 99% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu
Dokumentacja Medyczna w Praktyce

Sprawdź ofertę >>

Zyskujesz:

  • Magazyn w wersji papierowej i e-wydania
  • Alert E-zdrowie
  • Porady email od eksperta
  • Gotowe wzory dokumentów
  • Udział w webinarach