Jakiego rodzaju zgłoszenia trafiają do Rzecznika Praw Pacjenta w czasie epidemii

Pacjenci, mając na uwadze problemy z funkcjonowaniem placówek medycznych w czasie epidemii, szukają wsparcia u Rzecznika Praw Pacjenta. Z analizy problemów zgłaszanych na Telefoniczną Informację Pacjenta możesz wywnioskować, które z zastrzeżeń pojawiają się w placówce medycznej i co możesz zmienić.
Rzecznik Praw Obywatelskich podsumował sygnały zgłaszane do niego przez pacjentów za pomocą Telefonicznej Informacji Pacjenta. Jakie pytania kierowane są do Rzecznika Praw Pacjenta w czasie epidemii i które z problemów zgłaszają najczęściej pacjenci? Które potraktować jako sygnał dla placówek medycznych do zmiany zasad funkcjonowania?
Logowanie
Dołącz do prenumeratorów magazynu
"Dokumentacja Medyczna w Praktyce"
Sprawdź ofertę »
Zyskujesz:
- fachowe rozwiązanie Twojego problemu
- alerty prawne na Twój e-mail
- gotowe wzory dokumentów
Podobne artykuły
Zobacz również
Webinarium

Kategorie
Aktualny numer Pokaż listę wydań »
Nr 2 (64) Styczeń-Luty 2021
Sprawdź »