Jakiego rodzaju zgłoszenia trafiają do Rzecznika Praw Pacjenta w czasie epidemii
Pacjenci, mając na uwadze problemy z funkcjonowaniem placówek medycznych w czasie epidemii, szukają wsparcia u Rzecznika Praw Pacjenta. Z analizy problemów zgłaszanych na Telefoniczną Informację Pacjenta możesz wywnioskować, które z zastrzeżeń pojawiają się w placówce medycznej i co możesz zmienić.
Rzecznik Praw Obywatelskich podsumował sygnały zgłaszane do niego przez pacjentów za pomocą Telefonicznej Informacji Pacjenta. Jakie pytania kierowane są do Rzecznika Praw Pacjenta w czasie epidemii i które z problemów zgłaszają najczęściej pacjenci? Które potraktować jako sygnał dla placówek medycznych do zmiany zasad funkcjonowania?
Dołącz do prenumeratorów magazynu
Dokumentacja Medyczna w Praktyce
Zyskujesz:
- ✔ Magazyn w wersji papierowej i e-wydania
- ✔ Alert E-zdrowie
- ✔ Porady email od eksperta
- ✔ Gotowe wzory dokumentów
- ✔ Udział w webinarach