Jakiego rodzaju zgłoszenia trafiają do Rzecznika Praw Pacjenta w czasie epidemii

/appFiles/site_125/images/autor/msDMu2aXNjTVGxS.jpeg

Autor: Katarzyna Włodarczyk

Dodano: 11 lipca 2020
Jakiego rodzaju zgłoszenia trafiają do Rzecznika Praw Pacjenta w czasie epidemii

Pacjenci, mając na uwadze problemy z funkcjonowaniem placówek medycznych w czasie epidemii, szukają wsparcia u Rzecznika Praw Pacjenta. Z analizy problemów zgłaszanych na Telefoniczną Informację Pacjenta możesz wywnioskować, które z zastrzeżeń pojawiają się w placówce medycznej i co możesz zmienić.

Rzecznik Praw Obywatelskich podsumował sygnały zgłaszane do niego przez pacjentów za pomocą Telefonicznej Informacji Pacjenta. Jakie pytania kierowane są do Rzecznika Praw Pacjenta w czasie epidemii i które z problemów zgłaszają najczęściej pacjenci? Które potraktować jako sygnał dla placówek medycznych do zmiany zasad funkcjonowania?

Pozostało jeszcze 82 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Dokumentacja Medyczna w Praktyce"

Sprawdź ofertę »
Zyskujesz:
  • fachowe rozwiązanie Twojego problemu
  • alerty prawne na Twój e-mail
  • gotowe wzory dokumentów
Okładka dokumentacja medyczna