Jakiego rodzaju zgłoszenia trafiają do Rzecznika Praw Pacjenta w czasie epidemii

/appFiles/site_125/images/autor/OVyIbm83k0GcJpC.jpeg

Autor: Katarzyna Włodarczyk

Dodano: 11 lipca 2020
Jakiego rodzaju zgłoszenia trafiają do Rzecznika Praw Pacjenta w czasie epidemii

Pacjenci, mając na uwadze problemy z funkcjonowaniem placówek medycznych w czasie epidemii, szukają wsparcia u Rzecznika Praw Pacjenta. Z analizy problemów zgłaszanych na Telefoniczną Informację Pacjenta możesz wywnioskować, które z zastrzeżeń pojawiają się w placówce medycznej i co możesz zmienić.

Rzecznik Praw Obywatelskich podsumował sygnały zgłaszane do niego przez pacjentów za pomocą Telefonicznej Informacji Pacjenta. Jakie pytania kierowane są do Rzecznika Praw Pacjenta w czasie epidemii i które z problemów zgłaszają najczęściej pacjenci? Które potraktować jako sygnał dla placówek medycznych do zmiany zasad funkcjonowania?

Pozostało jeszcze 82% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu
Dokumentacja Medyczna w Praktyce

Sprawdź ofertę >>

Zyskujesz:

  • Magazyn w wersji papierowej i e-wydania
  • Alert E-zdrowie
  • Porady email od eksperta
  • Gotowe wzory dokumentów
  • Udział w webinarach