Czy dopuszczalne jest podanie pacjentowi kodu dostępu do e-recepty przez telefon

/appFiles/site_125/images/autor/5m1Ikyl3xJid9Lq.jpeg

Autor: Ewa Lewańska

Dodano: 6 lipca 2021
Czy dopuszczalne jest podanie pacjentowi kodu dostępu do e-recepty przez telefon

Czy jeśli pacjent zadzwoni do placówki medycznej, to dopuszczalne jest podanie mu kodu dostępu do e-recepty przez telefon, a jeśli tak, to kto może to zrobić?

Kod dostępu do e-recepty jest niezbędny do jej realizacji. Zdarza się, że pacjent zgubi go lub utraci do niego dostęp. Czy wówczas lekarz może udzielić informacji o kodzie dostępu do e-recepty?

Pozostało jeszcze 96% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu
Dokumentacja Medyczna w Praktyce

Sprawdź ofertę >>

Zyskujesz:

  • Magazyn w wersji papierowej i e-wydania
  • Alert E-zdrowie
  • Porady email od eksperta
  • Gotowe wzory dokumentów
  • Udział w webinarach