Rola IKP i asystenta głosowego w komunikacji z pacjentem w Centralnej e-Rejestracji

Nowy model komunikacji z pacjentem w Centralnej Ewidencji Rezerwacji (CER) zakłada wykorzystanie Internetowego Konta Pacjenta oraz asystenta głosowego, aby usprawnić przekazywanie informacji o terminach świadczeń. Zmiany zaczną obowiązywać etapowo. Sprawdź szczegóły.
- Nowy model komunikacji w CER opisuje, jak IKP i aplikacja mobilna mają stać się głównym kanałem przekazywania pacjentom informacji o terminach świadczeń.
- Projekt wyjaśnia też, w jakich sytuacjach od 2026 roku pacjenci będą mieli kontakt z asystentem głosowym, zwłaszcza gdy korzystają wyłącznie z telefonów stacjonarnych.
- Zmiany mają poprawić organizację pracy podmiotów leczniczych dzięki szybszemu i skuteczniejszemu obiegowi danych o wizytach i wolnych terminach.
Dołącz do prenumeratorów magazynu
Dokumentacja Medyczna w Praktyce
Zyskujesz:
- ✔ Magazyn w wersji papierowej i e-wydania
- ✔ Alert E-zdrowie
- ✔ Porady email od eksperta
- ✔ Gotowe wzory dokumentów
- ✔ Udział w webinarach
Logowanie












/WiedzaiPraktyka
/wip