Procedury obsługi pacjenta – o czym trzeba pamiętać przy ich tworzeniu

/appFiles/site_125/images/autor/jwY01exmsd7rU5i.jpeg

Autor: Redakcja Portalu

Dodano: 25 sierpnia 2022
Procedury obsługi pacjenta – o czym trzeba pamiętać przy ich tworzeniu

Pracownicy rejestracji przychodni czy szpitala na co dzień działają w środowisku mocno obwarowanym przepisami. Ma to duży wpływ na komunikację z pacjentem i kwestie związane z jego obsługą. Sprawdź, na jakie kwestie prawne należy zwracać uwagę, tworząc procedury obsługi pacjenta w rejestracji?

  • W rejestracji placówki medycznej natłok przepisów wymaga bardzo świadomego poruszania się od strony prawnej pracowników mających kontakt z pacjentem.

  • Dlatego też opracowując procedury obsługi pacjenta w rejestracji, trzeba brać pod uwagę czynnik prawny, który bezpośrednio wpływa na jakość obsługi pacjenta.

  • Pracownik rejestracji musi być świadomy regulacji, które wpływają na jego pracę, w tym na obsługę pacjenta.

  • Czytaj więcej na temat obsługi pacjenta w dokmed24.pl»

Pozostało jeszcze 82% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu
Dokumentacja Medyczna w Praktyce

Sprawdź ofertę >>

Zyskujesz:

  • Magazyn w wersji papierowej i e-wydania
  • Alert E-zdrowie
  • Porady email od eksperta
  • Gotowe wzory dokumentów
  • Udział w webinarach