Kompetencje pracowników rejestracji medycznej – co musisz zweryfikować
Umiejętności miękkie czy kompetencje społeczne i osobiste odgrywają ważną rolę wśród wielu umiejętności wymaganych od pracowników rejestracji. Jak zwrócić na nie uwagę w procesie rekrutacji pracowników?
- Umiejętności „miękkie” pozwalają się wyróżnić pracownikom rejestracji.
- Można powiedzieć, że obsługa programów komputerowych czy wiedza prawna to podstawa, a umiejętności społeczne i osobiste pozwalają właśnie na to, by rejestracja była jak najlepszą wizytówką placówki medycznej.
- Dlatego warto już od momentu rekrutacji zwracać uwagę na kompetencje „miękkie’, a później je doskonalić podczas cyklicznych szkoleń.
- Czytaj więcej na temat obsługi pacjenta w dokmed24.pl»
Dołącz do prenumeratorów magazynu
Dokumentacja Medyczna w Praktyce
Zyskujesz:
- ✔ Magazyn w wersji papierowej i e-wydania
- ✔ Alert E-zdrowie
- ✔ Porady email od eksperta
- ✔ Gotowe wzory dokumentów
- ✔ Udział w webinarach
Logowanie