Concierge – dlaczego to dobry sposób na efektywną pracę rejestracji
Jednym z pomysłów na usprawnienie obsługi pacjenta jest wprowadzenie usług concierge’a. Jak takie rozwiązanie przenieść na grunt placówek opieki zdrowotnej?
- Rozważając wprowadzenie usług concierge’a w rejestracji placówek medycznych, wystarczy przeprowadzić badania potrzeb i oczekiwań pacjentów, ich rodzin i opiekunów.
- Z tych badań wynika, że pacjenci skarżą się na brak informacji na temat, jak wygląda proces poprzedzający udzielenie świadczenia zdrowotnego.
- Pierwszą istotną informacją, jakiej potrzebują pacjenci, jest wskazanie drogi do rejestracji bądź punktu przyjęć czy lokalizacji poradni, pracowni diagnostycznej lub oddziału.
- Czytaj więcej na temat obsługi pacjenta w dokmed24.pl»
Dołącz do prenumeratorów magazynu
Dokumentacja Medyczna w Praktyce
Zyskujesz:
- ✔ Magazyn w wersji papierowej i e-wydania
- ✔ Alert E-zdrowie
- ✔ Porady email od eksperta
- ✔ Gotowe wzory dokumentów
- ✔ Udział w webinarach
Logowanie