Księga główna przychodni
Księga główna przychodni służy do rejestrowania wszystkich udzielonych świadczeń zdrowotnych. W księdze zapisuje się informacje dotyczące każdego pacjenta, który skorzystał z usług medycznych danej jednostki, w tym dane personalne pacjenta (takie jak imię, nazwisko, numer PESEL lub inny dokument tożsamości, w przypadku osób niemających numeru PESEL), datę i godzinę przyjęcia, rodzaj udzielonego świadczenia zdrowotnego oraz dane osoby udzielającej tego świadczenia.
Celem prowadzenia Księgi głównej przychodni jest zapewnienie przejrzystości i dostępności informacji o historii medycznej pacjentów oraz o świadczeniach, które zostały im udzielone. Umożliwia to lepszą koordynację opieki zdrowotnej, monitorowanie jakości świadczeń oraz ułatwienie ewentualnych procedur audytowych i kontrolnych.
Dokument jest niezbędny do właściwego zarządzania placówką medyczną, a jego odpowiednie prowadzenie jest regulowane przez przepisy dotyczące dokumentacji medycznej, które określają dokładne wytyczne dotyczące formy i zakresu rejestrowanych informacji.
Pobierz wzór Księgi głównej przychodni!
Dołącz do prenumeratorów magazynu
Dokumentacja Medyczna w Praktyce
Zyskujesz:
- ✔ Magazyn w wersji papierowej i e-wydania
- ✔ Alert E-zdrowie
- ✔ Porady email od eksperta
- ✔ Gotowe wzory dokumentów
- ✔ Udział w webinarach