Procedura uzyskiwania podpisu pacjenta na tablecie w gabinecie lekarskim

Procedura uzyskiwania podpisu pacjenta na tablecie w gabinecie lekarskim to zbiór zasad regulujących sposób składania, przechowywania i weryfikowania podpisu pacjenta w formie elektronicznej. Określa warunki, jakie musi spełniać podpis złożony na tablecie, aby był zgodny z obowiązującymi przepisami prawnymi i miał taką samą wartość dowodową jak podpis tradycyjny. Celem procedury jest zapewnienie bezpieczeństwa prawnego dokumentacji medycznej oraz jednoznacznej identyfikacji pacjenta, który wyraża zgodę na leczenie lub inne procedury medyczne.

Pobierz procedurę uzyskiwania podpisu pacjenta na tablecie w gabinecie lekarskim!

Dołącz do prenumeratorów magazynu
Dokumentacja Medyczna w Praktyce

Sprawdź ofertę >>

Zyskujesz:

  • Magazyn w wersji papierowej i e-wydania
  • Alert E-zdrowie
  • Porady email od eksperta
  • Gotowe wzory dokumentów
  • Udział w webinarach