Jak postępować z pacjentem, który odmawia założenia maseczki ochronnej w podmiocie leczniczym
W związku z powtarzającymi się sytuacjami zdecydowanego sprzeciwu i odmową założenia maseczki ochronnej przez pacjentów na terenie przychodni, zamieszczamy procedurę postępowania z pacjentem w takiej sytuacji.
Całkowita odmowa założenia maseczki ochronnej wiąże się oczywiście z koniecznością opuszczenia pomieszczeń przychodni przez niesfornego pacjenta.
W takich przypadkach właściwe będzie także powiadomienie ochrony budynku o konieczności podjęcia interwencji, a jeśli takiej nie ma, jej zatrudnienie.
W ostateczności można posiłkować się organami policji i wyproszeniem pacjenta z przychodni.
Dołącz do prenumeratorów magazynu
Dokumentacja Medyczna w Praktyce
Zyskujesz:
- ✔ Magazyn w wersji papierowej i e-wydania
- ✔ Alert E-zdrowie
- ✔ Porady email od eksperta
- ✔ Gotowe wzory dokumentów
- ✔ Udział w webinarach
Logowanie