Procedura tworzenia indywidualnego konta w systemie BDO

Pierwszym etapem wprowadzenia naszej działalności do bazy BDO jest rejestracja. Wniosek zawiera informacje na temat danych podmiotu (dział I), który go wypełnia, oraz rodzaju prowadzonej działalności. Wytwórcy odpadów wypełniają dział XII. Jeżeli podmiot wykonuje działalność w więcej niż jednym zakresie, to składa jeden wniosek zawierający wszystkie informacje, stosownie do zakresów działalności, którą podmiot zamierza wykonywać. Pamiętaj, że wypełniasz tylko te działy, które bezpośrednio Ciebie dotyczą.
Gdy wniosek nie ma braków formalnych, urząd w ciągu 30 dni wpisze podmiot do rejestru. Wiąże się to z nadaniem 9-cyfrowego indywidualnego numeru rejestrowego (tzw. numeru BDO), o czym podmiot zostaje powiadomiony przez urząd.

Wraz z numerem tworzone jest również indywidualne konto, które aktywizujesz za pomocą loginu i hasła.

Nadanie numeru BDO jest równoznaczne ze wpisaniem podmiotu do bazy, ale nie można zapomnieć o aktywizowaniu konta, ponieważ dopiero wtedy będziesz mógł korzystać z tego konta i ewidencjonować odpady od 1 stycznia 2020 r. zgodnie z nowymi przepisami.

Pobierz procedurę tworzenia indywidualnego konta w systemie BDO.

Dołącz do prenumeratorów magazynu
Dokumentacja Medyczna w Praktyce

Sprawdź ofertę >>

Zyskujesz:

  • Magazyn w wersji papierowej i e-wydania
  • Alert E-zdrowie
  • Porady email od eksperta
  • Gotowe wzory dokumentów
  • Udział w webinarach