Jak uniknąć błędów przy udzielaniu teleporad

Podczas pandemii COVID-19 teleporada staje się standardem świadczenia usług medycznych. Poznaj najważniejsze zasady i obowiązki informacyjne, które musisz dopełnić, aby uniknąć sankcji.
Teleporady, czyli świadczenia zdrowotnego udzielanego na odległość przy użyciu systemów teleinformatycznych lub systemów łączności, może udzielać lekarz, pielęgniarka lub położna, zgodnie z zakresem swoich kompetencji. Mimo że treść rozporządzenia z 12 sierpnia 2020 r. w sprawie standardu organizacyjnego teleporady w ramach podstawowej opieki zdrowotnej (dalej: rozporządzenie o teleporadzie) reguluje standardy organizacyjne w ramach podstawowej opieki zdrowotnej (POZ), nic nie stoi na przeszkodzie, aby placówki, które realizują jedynie specjalistyczne leczenie, oraz te, które funkcjonują wyłącznie w formie prywatnej, skorzystały z opracowanych zaleceń.
Logowanie
Dołącz do prenumeratorów magazynu
"Dokumentacja Medyczna w Praktyce"
Sprawdź ofertę »- fachowe rozwiązanie Twojego problemu
- alerty prawne na Twój e-mail
- gotowe wzory dokumentów
Podobne artykuły
Zobacz również
