Rejestrowanie pacjenta przez telefon – o czym musisz pamiętać
„To ode mnie nie zależy”, „Nie pomogę panu/pani” – takie mało profesjonalne sformułowania wciąż można usłyszeć, dzwoniąc do wielu gabinetów lekarskich i placówek medycznych. Jaką funkcję pełni rejestracja telefoniczna w placówce ochrony zdrowia? Poznaj schematy rozmów telefonicznych i dobre praktyki.
Rejestracja telefoniczna jest często pierwszym punktem styku pacjenta z placówką. Jeżeli pacjent z jakiegoś powodu nie dodzwoni się do placówki lub zostanie źle obsłużony, to może to całkowicie zrujnować wizerunek gabinetu w oczach dzwoniącego.
Dołącz do prenumeratorów magazynu
Dokumentacja Medyczna w Praktyce
Zyskujesz:
- ✔ Magazyn w wersji papierowej i e-wydania
- ✔ Alert E-zdrowie
- ✔ Porady email od eksperta
- ✔ Gotowe wzory dokumentów
- ✔ Udział w webinarach
Logowanie