Rejestrowanie pacjenta przez telefon – o czym musisz pamiętać

/appFiles/site_125/images/autor/kL2ZDuNrj604WvV.jpeg

Autor: Katarzyna Łempicka

Dodano: 26 marca 2023
Rejestrowanie pacjenta przez telefon – o czym musisz pamiętać

„To ode mnie nie zależy”, „Nie pomogę panu/pani” – takie mało profesjonalne sformułowania wciąż można usłyszeć, dzwoniąc do wielu gabinetów lekarskich i placówek medycznych. Jaką funkcję pełni rejestracja telefoniczna w placówce ochrony zdrowia? Poznaj schematy rozmów telefonicznych i dobre praktyki.

Rejestracja telefoniczna jest często pierwszym punktem styku pacjenta z placówką. Jeżeli pacjent z jakiegoś powodu nie dodzwoni się do placówki lub zostanie źle obsłużony, to może to całkowicie zrujnować wizerunek gabinetu w oczach dzwoniącego.

Czytaj więcej na temat obsługi pacjenta w dokmed24.pl»

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu
Dokumentacja Medyczna w Praktyce

Sprawdź ofertę >>

Zyskujesz:

  • Magazyn w wersji papierowej i e-wydania
  • Alert E-zdrowie
  • Porady email od eksperta
  • Gotowe wzory dokumentów
  • Udział w webinarach
Słowa kluczowe:
rejestracja telefoniczna