Czy pracownik rejestracji przychodni ma obowiązek podania swojego imienia i nazwiska

/appFiles/site_125/images/autor/x1LVNkvnPr0GFY3.jpeg

Autor: Marzena Pytlarz

Dodano: 17 stycznia 2019
Czy pracownik rejestracji przychodni ma obowiązek podania swojego imienia i nazwiska

Prośba o podanie imienia i nazwiska często wiąże się z niezadowoleniem pacjenta z poziomu świadczenia czy obsługi rejestratorskiej. Czy w takiej sytuacji podawanie nazwisk, np. przez telefon, jest konieczne?

Do przychodni często dzwonią pacjenci, którzy - w sytuacji gdy nie są zadowoleni i chcą złożyć skargę – proszą o podanie imienia i nazwiska rejestratorki. Czy jest obowiązek udzielania takich danych przez telefon?

Pozostało jeszcze 89 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Dokumentacja Medyczna w Praktyce"

Sprawdź ofertę »
Zyskujesz:
  • fachowe rozwiązanie Twojego problemu
  • alerty prawne na Twój e-mail
  • gotowe wzory dokumentów

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła
Okładka dokumentacja medyczna