Co zawrzeć w regulaminie reklamacyjnym teleporad i kiedy pacjent może zgłosić reklamację

/appFiles/site_125/images/autor/gk27MeZ4Q3AzWh5.jpeg

Autor: Marta Bogusiak

Dodano: 8 marca 2021
Co zawrzeć w regulaminie reklamacyjnym teleporad i kiedy pacjent może zgłosić reklamację

Placówki medyczne od początku pandemii wykorzystują telemedycynę i rozszerzają jej zakres. Do jednej z nich zgłosił się pacjent z żądaniem przedstawienia regulaminu reklamacyjnego. Czy placówka musi mieć taki dokument?

Świadczenie usług zdrowotnych na odległość wypełnia definicję pojęcia „świadczenia usług drogą elektroniczną”, która to działalność podlega szczególnej regulacji prawnej.

Pozostało jeszcze 89 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Dokumentacja Medyczna w Praktyce"

Sprawdź ofertę »
Zyskujesz:
  • fachowe rozwiązanie Twojego problemu
  • alerty prawne na Twój e-mail
  • gotowe wzory dokumentów