Czy pracownik rejestracji przychodni ma obowiązek podania swojego imienia i nazwiska

/appFiles/site_125/images/autor/2GnNOBat3Ik6ufr.jpeg

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Dodano: 17 stycznia 2019
Czy pracownik rejestracji przychodni ma obowiązek podania swojego imienia i nazwiska

Prośba o podanie imienia i nazwiska często wiąże się z niezadowoleniem pacjenta z poziomu świadczenia czy obsługi rejestratorskiej. Czy w takiej sytuacji podawanie nazwisk, np. przez telefon, jest konieczne?

Do przychodni często dzwonią pacjenci, którzy - w sytuacji gdy nie są zadowoleni i chcą złożyć skargę – proszą o podanie imienia i nazwiska rejestratorki. Czy jest obowiązek udzielania takich danych przez telefon?

Pozostało jeszcze 89% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu
Dokumentacja Medyczna w Praktyce

Sprawdź ofertę >>

Zyskujesz:

  • Magazyn w wersji papierowej i e-wydania
  • Alert E-zdrowie
  • Porady email od eksperta
  • Gotowe wzory dokumentów
  • Udział w webinarach