Dzisiejszy czas nie jest łatwy zarówno dla nas, jak i dla wielu naszych klientów. Wszyscy zastanawiamy się, czy i jak możemy pomóc. Szczególne wsparcie potrzebne jest teraz służbie zdrowia, która jest na pierwszej linii walki z pandemią.
Jest taka możliwość, do czego wszystkich serdecznie zapraszamy!
Autorem akcji jest nasz partner biznesowy - Centrum Robotów Rhenus Polska, który zrealizował dla Centrum Zdrowia Dziecka automatyzację procesu rejestracji pacjentów drogą elektroniczną, co znacząco skróciło czas obsługi pacjenta.
Projekt powstał we współpracy z Fundacją KIDS. Koszt, który normalnie wyniósłby kilkadziesiąt tysięcy złotych (rok) udało się zamknąć w kwocie jedynie 6 tysięcy złotych. Wszystko dzięki darczyńcom oraz producenta platformy robotycznej.
Zachęceni odbiorem projektu i efektami osiągniętymi przez szpital, postanowiliśmy się przyłączyć, aby ruszyć z ogólnopolską akcją #roboty_dla_szpitali.
Po pierwsze: zapraszamy szpitale do rejestracji
Wszystkie szpitale zainteresowane zastosowaniem robota zgłaszają się tutaj.
Jest tam także opis, w czym robot może pomóc i jak to wyglądało w Centrum Zdrowia Dziecka.
Zamieszczono także post na LinkedIn.
Po drugie: zbieramy fundusze na roboty dla szpitali
Czas na nasze działanie. Została uruchomiona także zbiórka funduszy na ten cel.
Bardzo nam zależy, by w każdym polskim szpitalu uruchomiono choć jeden robot, który wsparłby służbę zdrowia w codziennych, żmudnych procedurach obsługi pacjentów.
Zbiórka pokryje cześć kosztów projektu, pozostałe środki będą wkładem dostawcy rozwiązania i producenta technologii.
Prośba: umieszczajcie i dzielcie się linkiem zbiórki wszędzie. Z klientami, w mediach społecznościowym i ze znajomymi. Niech będzie to nasz wkład w walkę z COVID-19.
Do 31 grudnia 2020 r. przedłużono możliwość sporządzania dokumentów ewidencji odpadów w formie papierowej, z tym, że prowadzenie karty przekazania odpadów lub karty przekazania odpadów komunalnych w formie papierowej jest dopuszczalne, jeżeli przekazujący odpady wystawi kartę przekazania odpadów lub kartę przekazania odpadów komunalnych w tej formie.
Jednocześnie wprowadzanie dokumentów ewidencji odpadów sporządzonych w formie papierowej do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) należy zakończyć niezwłocznie do 31 stycznia 2021 r.
Zmiany wprowadził art. 42 ustawy z 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2020 r. poz. 568).
Pobierz wzory:
Wzór karty ewidencji odpadów>>
Wzór karty przekazania odpadów>>
Procedura tworzenia indywidualnego konta w systemie BDO>>