Jak wypełniać kartę indywidualnych zleceń lekarskich

Właściwe prowadzenie karty indywidualnych zleceń lekarskich ułatwi proces leczenia pacjenta. Umożliwi także kontrolę zasadności zleconych badań oraz zabezpieczy placówkę przed ewentualnym zarzutem dopuszczenia się uchybień przez personel medyczny. Oto praktyczne wskazówki, jakie wpisy powinna zawierać.
Każdy z dokumentów dodatkowych, a więc również karta indywidualnych zleceń lekarskich, powinien zawierać co najmniej imię i nazwisko oraz numer PESEL pacjenta, a w przypadku braku numeru PESEL - rodzaj i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość. Ponadto w karcie zleceń, jak sama nazwa wskazuje, powinna znaleźć się informacja o zleceniach lekarskich oraz ich wykonaniu. Wpisy do karty zleceń lekarskich wprowadza lekarz prowadzący lub lekarz sprawujący opiekę nad pacjentem. Wykonanie zlecenia potwierdza osoba wykonująca zlecenie.
Logowanie
Dołącz do prenumeratorów magazynu
"Dokumentacja Medyczna w Praktyce"
Sprawdź ofertę »- fachowe rozwiązanie Twojego problemu
- alerty prawne na Twój e-mail
- gotowe wzory dokumentów
Podobne artykuły
Zobacz również


